Saturday 4 July 2020

[Solamoo Opening!] My first Shopee Shop!

HI HELLO DAN ASSALAMUALAIKUM!

I'm back, you guys! Even tengah final week but I just need to announce that yes! Marsya dah ada Shopee shop named SOLAMOO!!!


Marsya ada jual cute socks tau tengok ni semua cute kan huhu belilah jom Shopee I ada offer Free Shipping RM19 sekarang. Tengah apply untuk join campaign so doakanlah dapat ye semua insyaAllah ameen.






Marsya nak start balik try business ni sebab there are so many things yang nak kena beli for edu, my laptop prob lagi, barang keperluan lagi. Dah 21 ni kita tak boleh nak minta parents dah and kena berdikari okeh! Marsya start kerja masa 17 tahun habis SPM buat part time dekat kedai spec MAG Eyewear AEON Big Puchong Utama and situlah punca berminat sangat nak jadi Optometris ni and yes! I've made it into this course and insyaAllah in 2 years more graduate #misijubahpink Start kerja tu dulu lah marsya belajar kesusahan nak cari duit ni and yes, I stopped asking money if not necessary (Y)So until sekarang memang tengah usaha cari duit sendiri despite this pandemic and online classes lagi fuh selagi ada kudrat, selagi tu kita cari rezeki halal sambil tak menjadi beban. If parents yang sendiri bagi allowance, alhamdulilah ambik je rezeki tu hehe. 

So anyone yang interested untuk beli cute socks from me boleh follow my Shopee Shop starting today! Ada follow voucher prize tau! 

> Click je button follow dapat 10% cashback voucher per receipt purchase! 
>Jangan risau, harga marsya jual memang starting RM4.20 until RM5.00 sahaja! 
>Free shipping untuk order above RM19!
>Fast ship dari seller okay! 
>Delivery punya masa ikut courier juga so jomlah shopping with Solamoo! 




My very first own Shopee shop! Click gambar Shopee atas ni untuk direct to my Shopee Shop!

That's all from me. Thanks for stopping by and dont forget to follow my blog too!

It's July and I'll keep my updates for 3 posts per week okays

Au revoir

6 comments:

  1. alahaiii. all sock are so cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihik, singgahlah shopee sis berbaloi sangat quality socks tu semua! <3

      Delete
  2. woaaahhh saya dah jumpa rakan blogger optometris laaah xD hai, hehe. So cute la stokin2 tu, saya mmg suka stokin comel2. all the best with your business.

    ReplyDelete
  3. Goodluck on your business ;)

    ReplyDelete
  4. Goodluck for your business sis :D

    ReplyDelete

Leave a comment here and follow me ♡

BLOGGER COPYRIGHT © 2020. ALL RIGHTS RESERVED BY MARSYA SABRINA